Reklama
 
Blog | Jan Orna

Výhody sportování v kategorii 75_plus

Od mládí jsem měl v oblibě „posilování“ – cvičení s činkami a podobným nářadím. V poslední době mi cvičení ve fitku přestalo vyhovovat – moje oblíbené „stroje“ byly často obsazené. Přišel jsem na to, že mnohem lépe si zacvičím sám doma. Nazývám to domácím cvičením a vedu si záznamy – zvyk z doby aktivního sportu v oddíle. Tady je příklad:

Domácí cvičení: Rozcvičení_Lehkoatletické i s tyčí. Rehabilitační cviky dle FNB: na kolena, na kyčle. Posilování_břicho: přítahy na zádech, kyvadlo_s pokrčenými koleny, pak se vztyčenýma nohama. Kudly.  Kliky 15x +17x.(po patnácti opakováních jsem stěží udělal dalších dvanáct. Náhodou mě jednou vyrušil telefon a po pauze jsem „dal“ lehce kliků sedmnáct. Tuto pauzu nyní zařazuji pravidelně.  Dřepy, Koudelka dřepy (dle tělocvikáře Koudelky na JSŠ Zatlanka 1962). 5kg jednoručky_přítahy v předklonu, biceps 2×10, triceps. 2kg jednoručky – ramena dva cviky: předpažení – vzpažení a rozpažení – vzpažení. Ripstole přednosy 2×6. Uvolnění dle karate. Na závěr cvičení akomodace – (znám ze střelecké přípravy): zaostřování na různé vzdálenosti.

Ušetřím čas na cestování a placení vstupu. A nyní jsou navíc sportoviště uzavřena.

 

Běhání

 

Po třiceti osmi startech na „Běchovicích“ jsem loni někde na pátém kilometru zakopl a při pádu se lehce zranil. Do cíle jsem přijel v sanitce. Od té doby místo běhání chodím různé trasy s holemi „Nordic Walking“.

 

Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.
Reklama